VBB logo

Hästens Service

Hastens 0073-2B SErkend Hästens Service dealer
Van Beek bedden biedt een uitgebreide Hästens klantenservice. Wij zijn de door Hästens geautoriseerde service dealer en onze monteurs zijn in Zweden door Hästens opgeleid om u te helpen bij problemen met uw Hästens bed. Wij werken in opdracht van Hästens Zweden. Dit betekent voor u dat er aan de te vervangen onderdelen geen kosten verbonden zijn aan ons Hästens service bezoek als het onder de garantie valt.
Ook al heeft u uw Hästens bed niet bij ons gekocht is, dat voor ons geen enkel probleem. Wij verlenen dus ook service voor de weggevallen Hästens winkels in Putten, Beuningen, Arnhem, Zutphen, Doetinchem en Zwolle.

Hästens klantenservice
Wanneer u vragen heeft kunt u altijd contact met ons opnemen via onderstaand formulier. Bij Hästens service aanvragen die vallen onder de garantie dient u een kopie van uw aankoop bon bij te voegen. Ook als uw bed niet bij Van Beek is gekocht, kunt u wel gebruik maken van onze Hästens klantenservice
Maar ook als uw bed niet meer in de garantie valt staan wij voor u klaar. Hiervoor dient u rekening te houden met ons service tarief. U heeft 25 jaar garantie op veer en frame breuk bij uw Hästens boxspring. Verstelbare bedden hebben 3 jaar garantie op elektrische onderdelen wanneer u deze heeft aangeschaft voor 01-03-2011. Verstelbare bedden aangeschaft na 01-03-2011 hebben 5 jaar garantie op elektrische onderdelen, bij aanschaf van een nieuw bed bij een erkende Hästens dealer.

Matrassen
Doordat uw Hästens matras beschermt wordt door het topmatras biedt dit optimale vochttransportatie. Dit zorgt ervoor dat u in een droog en comfortabel bed slaapt. Betreft hygiëne adviseren wij u het topmatras van Hästens één keer in de 5 tot 7 jaar te vervangen. Wilt u een prijsopgave voor een nieuw topmatras?

Een Hästens matras heeft een zeer lange levensduur van wel 25 jaar. Om uw matras in topconditie te houden zult u uw matras regelmatig moeten keren en masseren. Uw matras blijft dus jaren goed. Maar wanneer u bijvoorbeeld van postuur verandert of andere slaapwensen krijgt, dan raden wij aan om uw matras te vervangen. Niet voor niets zit er 25 jaar garantie op veerbreuk van het matras.

Heeft u klachten over uw Hästens bed? Ook dit hoort natuurlijk bij de Hästens klantenservice. Wij horen uw klacht graag aan en helpen u met het vinden van een gepaste oplossing. Neem contact met ons op om uw klacht te melden.

Hästens serviceformulier

* Verplichte velden.
Aankoopbon toevoegen
Size limit for each file is 2.00 MB


    Powered by Bengelmedia