Hästens service

Voor Service op uw Hästens bed kunt u altijd contact met ons opnemen. Ook als u uw bed niet bij ons heeft gekocht, kunt u gebruik maken van onze Service. De Service wordt verleend door onze eigen Service monteur welke is opgeleid in Zweden. Om gebruik te kunnen maken van onze Service ontvangen wij graag een kopie van uw aankoopbon of nota.

Tijdens een Service bezoek controleren wij uw bed als u dat wenst op de volgende onderdelen: Wij beoordelen de staat van uw topmatras bodem en matras. Een topmatras gaat gemiddeld 5-7 jaar mee. Wij adviseren u over het onderhoud en gebruik van uw bed.

Deze service is exclusief benodigde onderdelen die eventueel vervangen moeten worden. Vraag naar de voorwaarden in de winkel.

Het Service bezoek gaat altijd op afspraak in overleg met u. Nadat wij uw gegevens hebben nemen wij zo spoedig mogelijk contact met u op.

Hästens Serviceformulier

    Aankoopbon toevoegen

    Kom proefliggen in onze winkel

    Wij geven u graag uitgebreid advies. Dit kan uiteraard ook op afspraak. Er wordt dan ruim voldoende tijd ingepland zodat we u onder het genot van een kopje koffie optimaal kunnen voorlichten.